Tuesday, October 19, 2010

HAI SEMUA...

Kali ini syew ingin menceritakan tentang kawan syew..Nmenye secret nanti dia marah..Ceritanye macam nie..
 
  Pada suati hari,saya dan kawan2 yang lain berada di dalam kelas.Ini kisah dah lama kot..Saya ternampak kawan saya dekat nak duduk..Tapi belum sempat dia duduk saya dah tarik kerusia dia..Apa lagi"BEDEBOOM"huahuahua..Ramai yang ketawa tetapi saya tidak sangka seminggu selepas itu saya yang kena balik..Malu gila saya..Tetapi orang yang buat saya ini bukan orang yang jadi mangsa..Hish betullah kata orang

    TUHAN ITU MAHA ADIL

  Saya pasti orang yang buat saya itu pasti kena jugak tapi yang orang lain yang buatlah bukan saya lagi..huahuahua..Cerita ini masa kelas petang bukan pagi..So,jangan salah paham laa..Bye..Sampai sini sahaja..

No comments:

Post a Comment